Nadzwyczajna koszula HEXELINE
W kolekcji jesień zima
2008/2009 firmy HEXELINE pojawiła się nadzwyczajna koszula. Jest
ona wizytówką kampanii na rzecz profilaktyki raka piersi.
W kwietniu 2008 roku Stowarzyszenie Amazonki oraz Firmy Roche Polska i Hexeline rozpoczęły kampanię edukacyjną, dotyczącą raka piersi pod nazwą "Breast Friends - przyjaciele od piersi'. Głównym celem kampanii jest wzrost świadomości raka piersi wśród społeczeństwa. Jednocześnie kampania zwraca uwagę na potrzebę bliskości, która jest niezwykle istotna w przezwyciężeniu choroby. Wizytówką tegorocznej akcji jest damska koszula, zaprojektowana i wykonana przez Halinę Zawadzką - właścicielkę i główną projektantkę Hexeline.
Koszula ma z jednej strony przypominać ich właścicielkom, aby dbały o siebie i pamiętały o regularnym wykonywaniu badań profilaktycznych, z drugiej zaś ma być czytelnym i rozpoznawalnym wyrazem wsparcia dla wszystkich kobiet walczących z rakiem. Halina Zawadzka - właścicielka i główna projektantka Hexeline uważa, że udział jej Firmy w kampanii to forma wsparcia chorych kobiet. Chce pokazać wszystkim, że kobiety chore oraz te, które je wspierają są modne i eleganckie.
Hexeline chce dbać o piękno Pań a pośrednio także o ich zdrowie. Koszule można kupić w Salonach Hexeline, a 30% dochodu ze sprzedaży będzie przekazana przez Firmę Hexeline na Stowarzyszenie "Amazonki".
W kwietniu 2008 roku Stowarzyszenie Amazonki oraz Firmy Roche Polska i Hexeline rozpoczęły kampanię edukacyjną, dotyczącą raka piersi pod nazwą "Breast Friends - przyjaciele od piersi'. Głównym celem kampanii jest wzrost świadomości raka piersi wśród społeczeństwa. Jednocześnie kampania zwraca uwagę na potrzebę bliskości, która jest niezwykle istotna w przezwyciężeniu choroby. Wizytówką tegorocznej akcji jest damska koszula, zaprojektowana i wykonana przez Halinę Zawadzką - właścicielkę i główną projektantkę Hexeline.
Koszula ma z jednej strony przypominać ich właścicielkom, aby dbały o siebie i pamiętały o regularnym wykonywaniu badań profilaktycznych, z drugiej zaś ma być czytelnym i rozpoznawalnym wyrazem wsparcia dla wszystkich kobiet walczących z rakiem. Halina Zawadzka - właścicielka i główna projektantka Hexeline uważa, że udział jej Firmy w kampanii to forma wsparcia chorych kobiet. Chce pokazać wszystkim, że kobiety chore oraz te, które je wspierają są modne i eleganckie.
Hexeline chce dbać o piękno Pań a pośrednio także o ich zdrowie. Koszule można kupić w Salonach Hexeline, a 30% dochodu ze sprzedaży będzie przekazana przez Firmę Hexeline na Stowarzyszenie "Amazonki".